هتل زریوار در زمینی به مساحت ۲۴۰۰۰ مترمربع و با زیر ینای بالغ بر ۳۷۵۰ مترمربع در سال ۱۳۸۴ در شهر مریوان در كنار دریاچه نیلگون و سرسبز زریوار افتتاح گردیده است. ساختمان این هتل دارای ۷ طبقه بنا و ۴۲ باب اتاق است که اکثر اتاق ها مشرف به محوطه سر سبز اطراف هتل میباشد.همچنین موقعیت هتل موجب دسترسی آسان مسافران به مراکز تفریحی اطراف هتل گردیده است.هتل سه ستاره زریوار با کادری مجرب و اموزش دیده آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

هتل نوروز در شهر زیبا و خوش آب‌ و هوای مریوان در سال ۱۳۸۵ افتتاح و جهت بهبود خدمات و تجهیز امکانات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت.این هتل در ۷ طبقه بنا و ۲۸ باب اتاق از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردار می‌باشد.همچنین موقعیت هتل موجب دسترسی آسان مسافران به مرکز شهر گردیده است.هتل سه ستاره نوروز با کادری مجرب آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

هتل خورشید زریوارمریوان در سال 1397 در زمینی به مساحت 25000 متر در بهترین منطقه مریوان در کنارهتل خورشید زریوارکه یکی از بزرگترین دریاچه های آب شیرین دنیا می باشد افتتاح شد. این هتل با طراحی مدرن و برگرفته از معماری معاصر در قالب سوئیت و ویلای مجهز با فضایی دلنشین و ساختمانی مجلل و خدمات لوکس به بهترین شکل پاسخگوی همه انتظارات و نیازهای مسافران و مهمان های خود است. هتل خورشید زریوار با پرسنل حرفه ای و با تجربه آماده است تا با افتخار به میزبانی میهمان خود،اقامتی به یاد ماندنی و لذت بخش را برای شما رقم بزند.

هتل قصر در سال ۱۳۸۰ در منطقه خوش آب هوای زریوار مریوان افتتاح گردید.و در جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفت،این مجموعه در ۴ طبقه بنا که دارای ۱۲ باب اتاق در ساختمان هتلی و ۱۰ باب سوئیت در محوطه است که از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردار میباشند.این هتل با وجود فضای آرامش بخشی که دارد انتخاب مناسبی برای مسافرانی است که قصد دارند چند روزی به دور از هیاهو شهر به استراحت و تفریح بپردازند.هتل یک ستاره قصر مریوان با کادری مجرب و حرفه ای در تلاش اند تا خاطری خوش از اقامت در این هتل در ذهن شما میهمانان گرامی بماند.

هتل آپارتمان یاس در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده است. این هتل در ۲ طبقه و دارای ۸ سوئیت با امکانات رفاهی می‌باشد که از مزیت های آن می‌توان دسترسی آسان به مراکز خرید و اداری اشاره نمود. هتل آپارتمان یاس با پرسنلی آموزش دیده و کادری مجرب با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان و مسافران گرامی می‌باشند.

هتل جهانگردی مریوان

هتل جهانگردی مریوان در سال 1374 فعالیت خود را آغار کرد. این هتل در محوطه‌ای وسیع و مشرف به دریاچه آب شیرین ایران، دریاچه زریوار واقع شده‌است که در برخی از اتاق‌ها نمای زیبای این دریاچه قابل مشاهده است. مجتمع جهانگردی مریوان دارای 10 باب اتاق مجزا می‌باشد که در محوطه پراکنده هستند که این اتاق‌ها در محوطه مجتمع واقع شده‌اند و از ساختمان پذیرش و پارکینگ تا اتاق‌ها مسیر پیاده‌روی وجود دارد. مهمانسرا جهانگردی مریوان در سال 1393 با هدف ارائه خدمات اقامتی کامل‌تر بازسازی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *